Hodnotenie obchodu
nakupuji již delší dobu a jsem velice spokojená
Možnost získat zboží u nás špatně dostupné. Obchod je hned u zastávky Autobusu 135 .
Rychlá komunikace, vše v naprostém pořádku
Pokud máte rádi asijskou kuchyni a nebo ostrá, paliva jídla, pak je Sambal Shop skvělou volbou. Sambaly, laksa pasty, sushi věci...vše mají ve skvělé kvalitě a za super ceny.
Naprosto perfektní komunikace , ochota a rychlost vyřízení objednávky. Velká snaha vyjít vstříc zákazníkovy. Jsem velice spokojen se svým,již několikátým nákupem v Sambal Shopu. Děkuji.
Ačkoliv zakoupené produkty hodnotím spíše pozitivně, už bych znovu v tomto obchodě nekupovala. Jako dopravce jsem si zvolila Českou poštu, tento způsob dopravy stojí v daném obchodě 150,- Kč. Navzdory tomu mi byla zásilka doručována prostřednictvím PPL. Když odhlédnu od toho, že bych sama PPL nevolila, jelikož s nimi nemám dobrou zkušenost, velmi mi to zkomplikovalo vyzvednutí zásilky. Co mně však vadí nejvíce, je to, že doprava PPL by stála 99,- Kč, avšak já jsem zaplatila cenu, jako by bylo doručováno Českou poštou. Vzhledem k takovým nepoctivým praktikám už v obchodě nakupovat určitě nebudu.
(Administrátor)
Velice se omlouváme za způsobené problémy. O chybně zadané dopravě jsme se bohužel dozvěděli až z hodnotícího formuláře. Došlo chybě při kompletaci Vaší zakázky a omylem byla zaslána jinou formou než jste požadovala ve vaší objednávce.
Rozdíl v ceně dopravy Vám samozřejmě vrátíme. Prosíme o zaslání Vašeho čísla účtu kam bychom mohli poukázat rozdíl v ceně dopravy.
Můžete věřit, že takové praktiky opravdu nemáme zapotřebí. Došlo k normální lidské chybě za kterou se ještě jednou omlouváme.
dostupnost některých indonéských výrobků, které na našem trhu chybí
Vše na 1*. Rychlé dodání. Výborná kvalite.
Velká spokojenost, zboží doručeno přesně dle objednávky, rychle a v pořádku, doporučuji. Kučerová
Nakupoval jsem již několikrát a vždy bez problémů.
Nakupoval jsem zde již po několikáté a opět naprosto v pohodě a jako blesk.Naprostá spokojenost!!
Nevím o ničem.
Nákup mi nebyl doručen, i když již 28.11. byla objednávka " vyžízena".
(Administrátor)
Dobrý den, jak jsme Vás již informovali telefonicky, tak byla zásilka poškozena přepravcem a vrátila se nám zpět. Nečekali jsme na vyřízení reklamace a ihned jsme Vám zaslali objednané zboží znovu tak, abyste nemusela čekat.