FAQ - často kladené otázky

Objednávky a faktury

Kdy dostanou svou objednávku?

V případě objednání do 12 hodin je standardní doba doručení do druhého pracovního dne. V případě období svátků se může dodací doba prodloužit dle kapacit našich dopravců. Dále je možné využít naši službu Přednostní expedice zásilky, kdy vaši zásilku zabalíme a předáme přepravci jako první v řadě.

Jak mohu sledovat objednávku?

Po předání vaší zásilky našemu dopravci obdržíte automaticky informační e-mail s odkazem pro sledování zásilky a to včetně kontaktů na informační linky dopravců. Vedle toho se můžete také obrátit přímo na naše Obchodní oddělení, kde vám příslušné informace rádi zjistíme.

Jak postupovat při vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)?

V případě vašeho rozhodnutí o odstoupení od smlouvy a vrácení zboží postupujte podle našich Obchodních podmínek. Vrácené zboží je potřeba zaslat nepoškozené na adresu sídla společnosti ROSELAN s.r.o. společně s vyplněným Formulářem pro reklamaci, který je součástí našich Obchodních podmínek jako příloha č. 1.

Jak mohu zrušit nebo změnit svoji objednávku?

V případě požadavku na změnu, doplnění nebo storno objednávky zašlete váš požadavek prostřednictvím e-mailu info@sambalshop.cz nebo můžete využít naší Infolinku na telefonu 777 898 982. Storno objednávky je také možné provést přímo ve svém zákaznickém účtu. Změny v objednávce je možné provádět pouze v případě, že zásilka ještě nebyla předána příslušnému dopravci.

Kdy obdržím fakturu?

Fakturu k přijaté objednávce obdržíte automaticky po doručení zásilky. Faktura bude odeslána na vaši e-mailovou adresu ve formátu pdf. Součástí každé zásilky je pouze kopie vaší objednávky. V případě požadavku na opětovné zaslání faktury se na nás můžete obrátit prostřednictvím našich kontaktů, rádi vám vyjdeme vstříc.

Doprava a platba

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

Náš e-shop nabízí kurýrní služby společností GLS a Česká pošta s možností dodání na adresu nebo na jedno z několika stovek výdejních míst. V případě nadrozměrných zásilek nabízíme také individuální dopravu vlastními prostředky. Bližší informace o cenách a způsobech dopravy naleznete v našich Dodacích a platebních podmínkách.

Kolik zaplatím za dopravu?

Cena dopravy je závislá na hmotnosti zásilky a zvoleném dopravci. Ceny začínají na 59 Kč s tím, že zásilky v hodnotě nad 2000 Kč mají dopravu ZDARMA. Bližší informace o cenách dopravy naleznete v našich Dodacích a platebních podmínkách.

Jak mohu zaplatit svou objednávku?

Zásilky je možné uhradit předem prostřednictvím bankovního převodu nebo platební kartou. Další možnost je platba Na dobírku, kdy zákazník uhradí danou zásilku až při převzetí. V případě objednání zboží na samoobslužné bezkontaktní výdejní místo (např. AlzaBox) není možná platba dobírky v hotovosti. V případě osobního odběru v našem skladu je možná platba v hotovosti nebo platební kartou.

Co se stane, když nepřevezmu zásilku na dobírku?

Odesláním objednávky s platbou Na dobírku a jejím následným přijetím a potvrzením e-shopem vzniká platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle aktuálně platných zákonů České republiky. V případě, že e-shop nezaznamená jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky - a to ani do doby expedice e-shopu a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě, bude e-shop požadovat úhradu nákladů na manipulaci, balení a zaslání vaší objednávky.

Je možné na místě platit kartou?

Platební kartou je možné platit v našem centrálním skladu na adrese Vysokomýtská 187, 534 01 Holice. Prostřednictvím platebního terminálu jsou přijímány všechny běžně dostupné platební karty. Minimální částka na jednu platební operaci je 30 Kč.

Jak mám postupovat v případě poškození zásilky?

V případě poškození zásilky nás neprodleně kontaktujte prostřednictvím e-mailu info@sambalshop.cz. Po předložení fotodokumentace a popisu dané události zpravidla obratem zasíláme nové zboží na naše náklady, vracíme příslušnou částku nebo poskytujeme slevový kupón na příští objednávku. V každém případě se snažíme vyjít každému zákazníkovi maximálně vstříc.

Zboží a služby

Umíte sehnat produkt, který nemáte v nabídce?

Portfolio našich výrobků neustále rozšiřujeme a každý měsíc zařadíme do nabídky několik novinek. V případě, že vám v naší nabídce něco chybí, pošlete nám zprávu nebo zavolejte, a pokud to bude jen trochu možné, rádi tento nový produkt zařadíme do našeho katalogu.

Jak se dozvím až bude zboží skladem?

Na stránce každého produktu můžete aktivovat tzv. Hlídacího psa. Hlídací pes vám umožní hlídat změny na vašich oblíbených produktech, které jsou momentálně nedostupné nebo nejsou zrovna ve slevě. Při následné změně budete upozorněn e-mailem.

Jaký je datum spotřeby vašich výrobků?

Informaci o datumu spotřeby poskytujeme na vyžádání. Datum spotřeby se někdy může u jednoho produktu lišit dle termínů jednotlivých dodávek a proto je vždy potřeba tuto informaci ověřit u obchodního zástupce naší společnosti. Obecně se dá říci, že je datum minimální spotřeby vždy alespoň několik měsíců. Jakmile se blíží konec data spotřeby je na toto zboží poskytnuta speciální sleva a daný produkt je zařazen do sekce Výprodej.

Co znamená datum minimální trvanlivosti?

Minimální trvanlivost udává minimální dobu, po kterou má potravina zůstat kvalitní. Potraviny můžete konzumovat i po uvedeném datu minimální trvanlivosti, je však třeba, aby byly respektovány podmínky skladování a nebyl poškozený obal. Současně je nutno mít na paměti, že může dojít ke ztrátě původní chuti, barvy nebo třeba struktury potravin. Situace se standardně mění po jejich otevření, kdy je potravinu potřeba spotřebovat do několika dnů. Datem minimální trvanlivosti bývají standardně označeny výrobky mražené, sušené, konzervované nebo chlazené (např. těstoviny, čokoláda, rýže, káva, čaj).

Co mohu najít v akční nabídce?

Každý týden pro vás připravujeme akční ceny na asijské potraviny i nepotravinové zboží. V této kategorii naleznete zboží které je nabízeno v rámci časově omezené akce dodavatelů a výrobců. Akční ceny zde nabízíme také při uvedení nových výrobků na trh nebo na výrobky, které jsou svými vlastnostmi výjimečné, námi doporučené a stojí za vyzkoušení. Asijské potraviny jsou zde je nabízeny se slevou 10 - 40%. Veškeré akční ceny jsou časově omezeny a platí pouze do vyprodání skladových zásob.

Co to je Sambal?

Sambal je pikantní indonéská chilli pasta s dlouhou historií. Je hojně rozšířená především v celé jihovýchodní Asii, jako například v Malajsii, Singapuru, na Srí Lance a nebo na indonéském ostrově Bali. Indonéské souostroví je velmi rozsáhlé a tak v každé z více než 300 etnických skupin se můžete setkat s jiným složením Sambalu, které odpovídá místní kultuře a tradicím. Bližší informace naleznete v našem článku.

Provoz e-shopu

Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte. Pokud si ale registraci na našem e-shopu vytvoříte, můžete si kdykoliv přehledně zkontrolovat stav svých objednávek. Navíc nemusíte schovávat všechny své faktury – kdykoliv si je můžete znovu stáhnout a vytisknout. Registrace nabízí řadu výhod jako například dodatečné věrnostní kredity a další výhody plynoucí z našeho Sambal Klubu.

Mohu měnit své registrační údaje?

Po přihlášení do vašeho Zákaznického účtu si můžete kdykoliv změnit vaše registrační údaje. Zároveň zde můžete spravovat svoje objednávky, vidět archiv faktur nebo stav svého bonusového konta.

Jak uplatnit slevový kupón?

Slevový kupón můžete zadat do okénka "Mám slevový kupón", které se nachází ve spodní části v prvním kroku objednávkového procesu ve vašem košíku. Po zadání slevového kódu je potřeba stisknout tlačítko "Aplikovat" a následně se příslušná sleva promítne do cen produktů vložených ve vašem košíku.

Jaká je otevírací doba skladu?

Otevírací doba našeho skladu v Holicích je pravidelně ve všední dny od 8:00 do 11:00 a to v době přípravy a balení internetových objednávek. Aktuální přítomnost personálu je však vždy lepší ověřit ještě telefonicky na čísle 777 898 982.

Kde seženu další informace?

Pokud budete potřebovat poradit, zeptat se na nějaký detail nebo zkonzultovat správný postup, jsme tu pro vás 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na naší informační lince 777 898 982 nebo na kontaktech uvedených zde.

Kde je možné vložit reference na váš e-shop?

Reference a hodnocení našeho e-shopu naleznete na těchto adresách:

Jaké jsou velkoobchodní podmínky?

Pro získání velkoobchodních podmínek nás prosím kontaktujte na telefonu 777 898 901. Bližší informace naleznete také zde.

Máte věrnostní program?

Ano, máme jedinečný věrnostní program Sambal Klub. Věrnostní program Sambal Klub představuje způsob poděkování za vaše nákupy v našem e-shopu. Pro věrné a pravidelné zákazníky nabízíme bonusový systém za realizované nákupy a další aktivitu (registrace, přihlášení k odběru mailingu). Celková částka, kterou vynaložíte na nákup našich produktů, bude automaticky převedena na bodovou hodnotu a to v poměru 1 Kč = 1 Sambal Bod (Sambod). Sambody mohou sbírat pouze registrovaní zákazníci (s výjimkou velkoobchodních odběratelů). Bližší informace o našem věrnostním programu naleznete zde.