Pravidla zpracování recenzí

společnosti ROSELAN s.r.o., IČO: 29047153, se sídlem Družstevní 552, 533 03 Dašice, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 37789/KSHK vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové,

pro prodej zboží prostřednictvím www.sambalshop.cz (dále jen “e-shop”)

Zveřejněné recenze, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na našem e-shopu skutečně zakoupili. 

Recenze, které nás mohou neoprávněně poškodit nebo ta které obsahují vulgární výrazy (tam, kde máme právo např. nevyhovět požadavku zákazníka), jsme oprávněni nezveřejňovat/aktivně skrývat.

Jak je možné ohodnotit zakoupený produkt?

E-maily s odkazem na vložení recenze obdržíte, pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka.cz , Zbozi.cz , Facebook , Instagram  nebo Google. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.

Při každé objednávce zboží z našeho e-shopu Vám můžeme zaslat e-mail s možností napsat recenzi k produktu na našich webových stránkách, k tomu nám pomáhá náš poskytovatel e-shopového řešení Shoptet . Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.

Pořadí recenzí je možné najít na webových stránkách Heureka.cz, recenze je možné filtrovat přímo na těchto webových stránkách. Zobrazujeme všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní. 

Jak je zajištěno, že recenze nejsou falešné?

Hodnocení produktů mohou zanechat pouze zákazníci, kteří si dané produkty zakoupili na našem e-shopu. Pravdivost recenzí zajišťujeme prostřednictvím:

Heureka.cz nebo a Zbozi.cz, kterým je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno a příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení našeho e-shopu pouze u zákazníků, kteří u nás nakoupili a hodnotí uživatelskou zkušenost nebo zakoupený produkt. 

Recenze zveřejňujeme na našich webových stránkách, k tomu využíváme našeho poskytovatele e-shopového řešení Shoptet. Kontrolujeme vždy předem, zda se jedná o našeho zákazníka, který se tak může vyjadřovat a hodnotit naše produkty. Zároveň kontrolujeme, zda tyto produkty u nás skutečně zakoupil.

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu  info@sambalshop.cz , na základě vaší žádosti vám bude zaslán email s odkazem na hodnocení. 

Tato pravidla pro zobrazování recenzí jsou platná od 01.01.2024.